بچه ها سر از ازمایش ان تی درمیارید بهم بگید خوبه یا نه

تصویر
۷ پاسخ

نی نی پسره؟

این آزمایشمه سونو همه چی خوب بود

تصویر

منم آزمایش ان تی دادم خیلی استرس دارم دکترم گفته یکم مشکوکه🥲

برا من همین جوری بود دکتر گفت خوبه

من تو چت جی پی تی زدم

همش عالیه

اره خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان قندعسلم💙🩵 مامان قندعسلم💙🩵 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مهوا خانم مامان مهوا خانم ۵ ماهگی
مامان افرا و دوقلوها مامان افرا و دوقلوها ۲ ماهگی
مامان رایان و شاهان مامان رایان و شاهان ۶ ماهگی