بچه منم اینجوری بود سینه چپو کلا خوب نمیگرفت اما سعی کن هر جور شده بهش بدی من هر جور شده در حد دو مک بش میدادم چون عادت کنه ب ی سینه بعدا خیلی اذیته
بینیش کیپ هست اون سمت یا جاییش اون سمت درد میکنه یا حالت بدی میگیری... اینارو بهداشت گفت.
ای جونم چشماشا 😍
خوبی؟میگم فرزند دوم آلرژی نداشت دیگه؟ راحت همه چی میخوری تو شیردهی ؟
اره دختر منم اینجوریه ولی من اصلا توجه نمیکنم تو خاب ازون سمتی میدم که نمیخوره الان بهتر شده
پسر منم همینه
دختر عمو من یه سینه اش تلخ میشه یدونه میده
هنوز کسی دلیل این کارشون نمیدونه😅
بچه منم یمدت سینه راستمو نمیگرف ولی هرطور بود میدادم بهش چون شیرش خشک میشه
دختر منم اینجوریه از بس با سمت راستی خورده چپ رو نمیخوره زیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.