۱۶ پاسخ

ببر دکتر دیگه

پیاز حلقه کن بزار کف پاش بعد جواب پاش کن

تب شوخی نیست اونم تواین سن خطر تشنج هست دورازجون ببر دکتر قرض کن ولی بچه روببر

پیاز حلقه کن بزار کف پاش .

ببرش بیمارستان

بااب ولرم ونمک ران پازیربغل پاهادست هارابپور

پاشویه کن صورتشو با دستمال خیس کن لباسشو کم کن و خونه رو خنک

حتما ببر دکتر
اول استامینوفن بده الان ببرش

لباسش رو‌کم کن، پاشویش کن، هر ۴ ساعت پاراکید بده
و حتما ببر دکتر

پاشویه
قطره استامنیفن دو برابر وزنش

استانیوفن دادی؟؟تب واکسنه؟؟؟
لباساشو درار یه رکابی تنش کن با پوشک هر۴ساعت مرتب استا بده دست صورتشو با اب ولرم بشور

پاراکید بده پاشویه کن

اگ تبش بالای 38هست دکتر

ببر دکتر خب

شیاف استامینوفن بزن و ببر دکتر

پاراکید دادی بش

سوال های مرتبط

مامان نیل مامان نیل ۱۷ ماهگی