۱۰ پاسخ

اصلا سخت نیست و من اصلا درد نکشیدم خیلی راضی بودم و بازم به عقب برگردم همین کارو میکنم

من سه ساله عمل کردم
بینی‌م اصلا هیچ ایرادی نداشت و کوچیک بود ولی عمل کردم و انقدر صورتم تغییر کرده که باورم نمیشه و برگردم عقب بازم عمل میکنم
اصلا سخت نبود من حتی فردای عملم برای ناهار کباب‌تابه‌ای خودم انقدر که درد نداشتم

بهترین عمله🥰

من ده ساله عمل کردم و فوق العاده راضیمممم اصلا هم اذیت نشدم

من ۱۸سالگی عمل کردم ب شدت راضی بودم اصلا هم درد نداره ۳,۴روز اول باید طاق باز بخوابی همین

نه سخت نیست
من هزار بارم برگردم عقب عمل میکنم
چون زندگی من شد قبل و بعد عمل 🤣🤣
هرکی بینی من میدید میگف با ی عمل جمع نمیشه😑😂
و خیلی خیلی راضیم
چون خیلیم تغییر کردم
قبلا خودم دوس نداشتم ولی الان خیلی دوست دارم😅🫠

من اصلا نفهمیدم و درد نداشت خداییش واسم خیلی راحت بود برام بله راضی هستم

من عمل کردم و اگه ب عقب برگردم زودتر عمل میکنم . ب شدتتتت عمل راحت و بدون دردی بود . فقط شب اول یدونه استامینوفن خوردم اونم بخاطر درد نبود بخاطر این بود ک زودتر خوابم ببره 😬😬😅

نقاهت یک هفته ایش یکم‌سخته و درداور چون انقد باید طاق باز بخوابی🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤯🤯🤯 ولی من برگردم عقب بازم عمل میکنم

سوال منم هست

سوال های مرتبط