اصلا سخت نیست و من اصلا درد نکشیدم خیلی راضی بودم و بازم به عقب برگردم همین کارو میکنم
من سه ساله عمل کردم
بینیم اصلا هیچ ایرادی نداشت و کوچیک بود ولی عمل کردم و انقدر صورتم تغییر کرده که باورم نمیشه و برگردم عقب بازم عمل میکنم
اصلا سخت نبود من حتی فردای عملم برای ناهار کبابتابهای خودم انقدر که درد نداشتم
بهترین عمله🥰
من ده ساله عمل کردم و فوق العاده راضیمممم اصلا هم اذیت نشدم
من ۱۸سالگی عمل کردم ب شدت راضی بودم اصلا هم درد نداره ۳,۴روز اول باید طاق باز بخوابی همین
نه سخت نیست
من هزار بارم برگردم عقب عمل میکنم
چون زندگی من شد قبل و بعد عمل 🤣🤣
هرکی بینی من میدید میگف با ی عمل جمع نمیشه😑😂
و خیلی خیلی راضیم
چون خیلیم تغییر کردم
قبلا خودم دوس نداشتم ولی الان خیلی دوست دارم😅🫠
من اصلا نفهمیدم و درد نداشت خداییش واسم خیلی راحت بود برام بله راضی هستم
من عمل کردم و اگه ب عقب برگردم زودتر عمل میکنم . ب شدتتتت عمل راحت و بدون دردی بود . فقط شب اول یدونه استامینوفن خوردم اونم بخاطر درد نبود بخاطر این بود ک زودتر خوابم ببره 😬😬😅
نقاهت یک هفته ایش یکمسخته و درداور چون انقد باید طاق باز بخوابی🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤯🤯🤯 ولی من برگردم عقب بازم عمل میکنم
سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.