۵ پاسخ

سلام عزیزم عطاری داره مامان های قدیم توصیه می کنند به بچه برای زردی ث این چیزها بدید ولی دکترها خیلی منع می کنند میگن ممنوع چون معده و گوارش بچه آسیب میزنه

برای یبوست خوبه
من وقتی ۴ ۳ روزه بود واسه زردیش میدادم تا شکمش کار کنه و زردی نگیره
بعد ها هم میدادم واسه یبوستش

ازعطاری باید بگیری برا یبوستہ

عطاریا دارن

برای یبوست بچه خوبه ازعطاری تهیه کن

سوال های مرتبط

مامان آرسام و تودلی❤️ مامان آرسام و تودلی❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری