سلام عزیزم عطاری داره مامان های قدیم توصیه می کنند به بچه برای زردی ث این چیزها بدید ولی دکترها خیلی منع می کنند میگن ممنوع چون معده و گوارش بچه آسیب میزنه
برای یبوست خوبه
من وقتی ۴ ۳ روزه بود واسه زردیش میدادم تا شکمش کار کنه و زردی نگیره
بعد ها هم میدادم واسه یبوستش
ازعطاری باید بگیری برا یبوستہ
عطاریا دارن
برای یبوست بچه خوبه ازعطاری تهیه کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.