۵ پاسخ

منم میخام ولی گرونه😞

خیلی گرونه من خواستم بخرم راستش نتونستم

چه واکسنیه؟

من ۱۰ سال پیش زدم از داروخانه ستاره توی سعادت اباد میکرفتم یادمه ۳ تا دوزش خیلیم گرون شد

در کل باید بری دکتر برات بنویسه

سوال های مرتبط

مامان z💜💫 مامان z💜💫 روزهای ابتدایی تولد