میشه بگید این واکسن برا چیه
برای بالای دو سال رو گفتن یک دز کافیه.
بردم پرستار زد دیگه دکتر چرا آخه
ماهم پارسال زدیم این واکسن و ۱۷۰۰ هزینش و چ ن بالای دوسال بود ۱دوز لازم بود دکترش خودش زد داخل مطب واینکه گفت اصلا نیاز نیست وارد کارت واکسن بشه داروخانه خودش وارد کدملیش کرد گفت هر کدملی فقط ی بار میتونه واکسن دریافت کنه
به کارت واکسن ربطی نداره
منم برا دخترم پرونار زدم... دکترت تو مطب زد.. فقط پول ویزیت گرفت واکسن رو تزریق کرد
پول واکسن هم جدا دادم از داروخانه آزاد خریدم حدود دو سلل پیش شد ۱۶۰۰
در عجبم که چرا سه ظرفیتی داده .. سه ظرفیتی برا زیر دوساله
برا کارت واکسن هم دکترش گفت نیازی نیست جایی ثبت بشه
کارت واکسن برای خانه بهداشت و سامانه کشوری هست و من نباید وارد کنم ..
بله من خودم وارد کردم دکترش گفت برگه دور واکسن رو بکن بچسبون ب دفترچه اش. من سه دوز زدم همون سالهای اولش. برای من فایبر بود
مگه بالای دوسال نیست پسرت؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.