۴ پاسخ

پسر من زیر یکسال زد ۴ دز بود
بالای یکسال فکر کنم گفت دو دز

شما پرونار آلان توهمین سن ۳سال برای کوچولوتون زدین؟ به تجویز خود دکتر زدین یا اینکه تصمیم خودتون بوده؟

نه بابا. اون موقع به من گفت بیماری های خاص یا ضعف سیستم ایمنی دوتا بزنن. اگر مشکلی نیست یه دونه.

ب سن و نوع واکسن فکر کنم ربط داشته باشه. بعد مگه زیر نظر پزشک نزدی

سوال های مرتبط