شیراز از دیشب ساعت۱۲ همینجور شروع کرد به زدن تا حدود ۵ صبح خیلی شب بدی بود😞ولی نفهمیدم کجاها رو زدن
مسکونی زده خونه ی بدبخت زبرنظربهزیستی اونم پودرکردن میگن دیشب خیلی مسکونی زده بی وجدان
ساعت ۴ چنان زد که من تا یکساعت گوشم صدا میداد
میگن دیشب مسکونی زده شمال شرق شیراز و زده
خونه ها کلا تخریب شدن
میگه مناطق مسکونی رومیزنه
چراشیرازو ول نمیکنه؟؟؟؟کجارودقیق میزنه؟؟؟
میاد*
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.