۷ پاسخ

شیراز از دیشب ساعت۱۲ همینجور شروع کرد به زدن تا حدود ۵ صبح خیلی شب بدی بود😞ولی نفهمیدم کجاها رو زدن

مسکونی زده خونه ی بدبخت زبرنظربهزیستی اونم پودرکردن میگن دیشب خیلی مسکونی زده بی وجدان

ساعت ۴ چنان زد که من تا یکساعت گوشم صدا میداد

میگن دیشب مسکونی زده شمال شرق شیراز و زده
خونه ها کلا تخریب شدن

میگه مناطق مسکونی رومیزنه

چراشیرازو ول نمیکنه؟؟؟؟کجارودقیق میزنه؟؟؟

میاد*

سوال های مرتبط