۸ پاسخ

الان صدای خفیفی شنیدم دوبار زد ولی دور بود

من صدا جنگنده میشنوم همش

منم نمیشنوم

کدوم منطقه هستی؟
من که نشنیدم

ن من نشنیدم

تبریز تهران اصفهان و کرجو زده
شیرازو ندیدم تو خبرگزاریا
همش دارم دنبال میکنم
شاید صدای یچی دیگ بوده
یا موشک زدن از اطرافتون

سمت ما که با اینکه هرشب داریم
شما کجایید؟

نه صدا نیومد اینجا
سمت پایگاه هوایی هستم

سوال های مرتبط