کودک تب شیرخشک واکسن پوشک پوشک پوشک موشک

تصویر
۹ پاسخ

بنظرم پر توقع شدی از بس همه چی داشتی ... قدر داشته هات بدون و شاکر باش ... داری ارزو خیلی از ماها رو زندگی میکنی....

دعا و جادوه مطمئن باش چشم دیدن خوشی تو ندارن

حتما یه خلایی برات ایجاد شده

عزیزم ازبس داری تلقین میکنی متنفرشدی وگرنه این چیزا که تو میگی بد نیست

هووووف

میشه قبلش بگی چکار کردی خونه و ماشین رو زد به نامت ؟؟؟

عزیز برو روانپزشک بگو بهت دارو بده نکنه افسردگی داری

چشم نظر دارین

خب چرا؟؟؟ دیگه چی میخوای

سوال های مرتبط

مامان سلین مامان سلین ۳ سالگی