۴ پاسخ

منکه موهامو ساده یه اندازه کوتاه کردم خیلی هم راضی ام.

این مدلی بزن که بایه براشینگ هم قشنگ میشه

تصویر

باب اگ میاد بت بزن

خورد ممکنه خوب شینیون نشه ولی موی کوتاه راحت درست میشه .
مصری یا باب هم قشنگه بزنی

سوال های مرتبط

مامان دلبر مامان دلبر ۳ سالگی