۴ پاسخ

منم دارم فعلا دارم دارو استفاده میکنم تا بعد برم ببینم دکتر چی میگه

سلام اتفاقا منم امروز رفتم دکتر زخم داشتم گف با دارو رفع نمیشه لیزر کرد برام

من زخم داشتم دکتر برام فریز کرد زخمم رو

عزیزم عنبرنسا دود کن خیلی خوبه دامن بپوش عنبرنسارو بزار داخل یه سینی چیزی. دود بده روزی دوبار بیرون یا بالکن جایی دو بده ک خونه رو بو میگیره خیلی

سوال های مرتبط