۲ پاسخ

من پیرکس دارم سرش هم بامبوهست خیلی خوبه فقط برا شستن یه فرچه شیشه شور بخر تمیز بشور

اکرولیک پلاستیک شفافه. منم میخوام بخرم فقط یه مدلی بخر که بتونی قشنگ بشوری اخه بعضیا اون قسمت سرش خیلی کوچیکه قشنگ نمیشه شست.

سوال های مرتبط