۶ پاسخ

اصلا شیشه ایی نخر فقط استیل

شیشه ای اصلا خوب نیست من دارم
همه رو استیل بخر
من گاز و هودم شیشه ای مشکیه اصلا خوب نیست

فکر کنم گاز استیل بهتر باشه از شیشه

زباد تفاوتی ندارن .من از ترب خرید کردم باسلام نه

عزیزم سرای ایرانی نمیتونی بری؟؟؟
چرا اگر بگردی داخل شهرتون پیدا میکنی حداقل ۴و ۵ جا داخل شهرتون برو بگرد بعد سفارش بده اگر صفحه شم شیشه نباشه خیلی بهتره

خب چرا حضوری نمیخری شهرما خوزستانیم میگه ارسال نداریم ترب قیمتهاش ارزونه

سوال های مرتبط