۳ پاسخ

حتما پیرکس بگیز اکرولیک و پلاستیکیاصلا بدرد نمیخورن

من ندارم روغن ریز
ولی الکرولیک اصلا خوب نیست من گول نشکن بودنش خوردم جا مایعی گرفتم شکست هیچی با چسبم درست نمیشه چقدر مایع ظرفشوییم حیف شد

پیرکس من چند ساله دارم

سوال های مرتبط