۸ پاسخ

من پیرکس دارم اکرولیک بدرد نمیخوره که
ب مروز مات و چسبنده میشه

پیرکس بگیری من اکرولیک داشتم کدر شده بود و اون رد چربی ها از روش نمیرفت چسبناک شده بود

اگ داری هزینه میکنی جنس خوب بگیر ک دوام داشته باشه پیرکس خوبه اکرولیک به مرور رنگش مات میشه و چسبنده

من چون شستنش سخته و پرتش زیاده دارم ولی استفاده نمیکنم

قطعا پیرکس ولی لوله ش تنگ نباشه چون شستنش سخت میشه اکرولیک مات و چسبنده میشه

پیرکس توبه6فقط اون سوراخش که روغن میاد یجوری بگیز تنگ باشه

من پیرکس دارم ولی نمادین روغن ریختم توش استفاده نمیکنم😂
پیرکس قطعا بهتره

پیرکس خوبه قطعا

سوال های مرتبط