من نقره ایشو خریدم ازش راضی ام ساده و شیک
عالیییییه نقره ایش رو ۷ ساله دارم تکون نخورده
عالین شیکن ولی شامپو یکم کوچیک باشه میفتن ایستایی ندارن
عزیزم چنده منم خشم اومد
من نقره ایش دارم ۸ساله هیچیش نشده
همون موقع هم خیلی گرون خریدم
نه این مدلیا هیچیش نمیشه منم سه سال دارم
من دقیقا مثل همین دارم
۴ ساله
هیچیش نشده ثابته
البته باید ببینی جنسش چیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.