بده طلا حالا شهریور لازم شد میفروشی
خوب گلم وفتی الان پول داری بخر دیگ چرا میخوای همه رو بزاری رو هم اون موقع هم زیاد میشه خرجت طلا ب چ نیازت وقتی چیزای ضروری تر لازم داری بخر تا ذهنت کمی آروم بشه
طلا بخر
اونارو بزار همسرت بخره
طلا بخر بعد میفروشیش گاز میخری
الان واجب وسیله خونس ن طلا
الان بخری بهتر از چند ماه دیگست چون همه چی روز ب روز گرونتر میشه ن ارزونتر بده پیش پرداخت وسیله مورد نیازت رو بگیر
بنظر من همون گاز رو بخر، اگه کابینت میکنی که گاز رومیزی بذار دیگه فر نگیر. الان یه ایر فرایر کار فرو برات میکنه واقعا لازم نیست
عزیزم 14 بده اون وسیله هاتو بخر. هر روز جنس داره گرونتر میشه به هرحال خونه خودته دگ
۱۴ تومن میتونی سکه پارسیان بگیری گاز و هود و سینک خیلی گرونه به نظرم پول بده طلا اینارو قسطی بگیرین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.