۴ پاسخ

ما اخوان داشتیم دوسال که خودم خونمون استفاده کردم که خوب بود

داتیس من ی آون توستر خریدم اصلا راضی نبودم همیشه میگه اصلا داتیس به هیچ عنوان هیچ جا هم درستش نکردن 5میلیون3سال پیش دادم براش حیف پولم

من بیمکث خریدم عالیه

من استیل البرز دارم راضی ام الان ده ساله داره کار میکنه

سوال های مرتبط