۸ پاسخ

میسوزه فک کنم

من کباب کوبیده جوجه و جیگر همرو امتحان کردم میشه پخت منتهی شعله رو خیلی زیاد نکن فاصله سیخ هم کم نگیر که نسوزه

اگر خیلی کم باشه میشه ولی باید خیلی نازک برش بزنی.

من خیلی نازک ورقه ای برش میزنم بعد می‌چینم کف تابه کمی روغن و خیلی کم آب میریزم درشو می‌بندم میزارم آب بندازه آبشو که کشید میپزه کامل خیلییی هم خوشمزه تر از کبابی میشه

برای آنیسا میخواستم کباب کنم سینه مرغ
تومواد گذاشتم ت سیخ کوچیک گذاشتم
روزگار گذاشتم پخت

نه عزیزم چرا خراب بشه هرموقع بخوام کباب کنم رو گاز میزارم

اره من همیشه رو گاز

به نظرم میشه.

سوال های مرتبط