برای شیر گرفتن لازم بود از شیر شب شروع کنی بعد بری سراغ شیر روز . و شیر روز هم اول میان وعده بعد وعده های اصلی هر ۴ روز یکبار حذف بشه. اگر یهو قطع کردی باید بیشتر هوای بچتو داشته باشی چون فشار زیادی رو داره تحمل میکنه.
خودتم از متخصص راهنمایی بگیر دارو میدن برای خشک شدن شیرت و مراقب باش ماستیت نشه سینه . اگر خیلی توش شیر مون میتونی یکم بدوشی ولی خیلی زیاد نه
عزیزم متاسفم نتونستم روزی که پیام گذاشتی جواب بدم بعدشم بچم نمیزاره به گوشی دست بزنم امیدورام شرایطط خوب پیش رفته باشه
من روزی دوسه بار خالی میکنم زیر دوش ،سفکسیمم میخورم
برو زیر دوش آب گرم خالی کن دختر وگرنه تو سینه خشک میشه
ن نده من ندادم زیر آب ولرم رو ب سرد ماساژ بده ندوش
من دکتر سفکسیم 400داد باز یک هفته میکشه دردش فروکش کنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.