دخترم تب داره کل بدنش یعنی برای دندونشه

۲ پاسخ

تب دندون معمولا خفیف وزیر۳۸
اگه بیشتر از سه چهار روز طول کشید بالای ۳۸بود ببر دکتر

احتمالا لثه شو انگشت بکش ببین تیزی حس میکنی

سوال های مرتبط

مامان نیکا🧚‍♀️ مامان نیکا🧚‍♀️ ۱ سالگی