۳ پاسخ

آره طبیعیه😩
این اورژانسیا کلا خیلی عوارض دارن

اره من سرگیجه هم میگیرم بدن درد اصلا حالم خیلی بد میشه

اره به شدت مخصوصا تا دو سه روز صبحا وحشتناک حالت تهوع داره

سوال های مرتبط