تبریککککککک
بی بی چک نزدی
یا خدا😅 🤦♀️
من ی روز تاخیر داشتم 🤣 سکته رو رد کردم 😅
من شیر خودمو میدم اولین بار ۱۷روز عقب افتاد این سری ۷روز یه چای زعفرون بخور من خوردم شبش شدم
من ۱۸ روز تاخیر دارم بتام منفی بی بی چک منفی ولی سینه درد حالت بارداری دارم پسرم هم شیرخشکیه
خب ازمایش بگیر شاید تیروئید دااشتی
جوابش بده بی بی چک
خودت بدنت باید بشناسی
بعضیا همیشه تاخیر دارن
بعضیا سر ساعت پریود میشن
بعد یک هفته ده روز بیبی بزن گلم
چن روز تاخیر داشتی؟
اگه شیرخودتو میدی طبیعیه
یه هفته فکرکنم
من ۱۰ روز تاخیر داشتم دومین پریودبم بود.البته اگر شیرخودتونو میدید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.