من رفتم آزمایشگاه حکیم با بیمه شد ۱۴۰۰
با بیمه هچی
اگه بهداشت انجام نده میفرسته درمانگاه رایگانه
بدون بیمه ۱۸۹۰
با بیمه تکمیلی برا من شد 11هزار تومن
آزمایش گلوکز با کشت ادرار با هم ۸۰۰ دادم
من هفته آخرسال رفتم ،باتکمیلی ۶۰ تومن فقط پول شربتشو گرفتن
بهداشت شنیدم رایگانه
با بیمه سلامت ۱٫۲۰۰
قند دومرحله ای و کشت ادرار
برو پزشک بهداشتتون واست بنویسه و مهر رایگان بزنه ک بری ازمایشگاه مرکز بهداشت و انجام بدی بدون هزینه
بیمه تامین اجتماعی نهصد حدودا
من امروز ازمایش قند و گلوکز و ادرار و کراتین و اوره وو یتامین د که دکتر تجویز کرده لود انجام دادم تقریبا نزدیک دو میلیون شد
۳۰۰ تومن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.