۵ پاسخ

عزیزم نه قدش کوتاه نیست پسرمنم تقریبا همینقدره سه سالش بود ۹۴بود قدش وزنشم ۱۴ونیم بود از سه سالگی نبردمش دیگع

پسر من تقریبا همسن پسر شماست قدش 106
وزن هفده و نیم
خوبه همه چیز پسرت

پسر من سه سال و نیم قدش ۱۰۷ بود
فک نمیکنم کوتاه باشه پسرتون

به دکتر گفتم یه شربت بده واسه قدش گفت خوبه
گفت این شربتا خوب نیست بلوغ زود رس میاره

پسرا معمولا تو بلوغ یهو خیلی قد میکشن ‌..
دختر من ۱۰۳ قدش ۱۶۵۰۰ وزنش ولی خیلییی لاغر دیده میشه 😄 باباش همش میگه چرا اینقدر لاغره

سوال های مرتبط