کسی بوده سونوش مثل من باشه؟؟🥲

تصویر
۳ پاسخ

اخرین پریودیت کی بوده؟

خیلی طبیعیه نگران چی هستی؟
پنج هفته بغییر ساک انتظار چیز دیگه حتی کیسه زرده هم نداشته باش
پس نترس
نباید زودم میرفتی سونو که فکرتو اذیت کنی

اوکی ،زود رفتی فقط ساک تشکیل شده دوهفته دیگه برو برای قلب

طبق پریودت 5 هفته رفتی ؟

سوال های مرتبط

مامان فسقلی🩷💙 مامان فسقلی🩷💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دلارز🌹💖 مامان دلارز🌹💖 هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وششم بارداری