کسی بوده عدد تیروئیدش مثل من باشه
استرس گرفتم🥲

تصویر
۱۰ پاسخ

سلام خانما خوبین از چن هفتگی حالتون بد میشد؟

اره قرص میدن منم از اول قرص تیروئید میخورم

بله من۴/۱۱بودم دارو مصرف میکنم پایین اومده

مال من ۴.۲۸ بود دارم قرص میخورم

من باقرص اومده بود رو ۲.۵،ک رفتم دکتر غدد، دوزشو برام بالاتر برد
این دفه ک رفتم آزمایش دادم اومده بود تو پرکاری، باز گفت مثه قبل بخور
شما هم باید قرص بخوری تا بیاد پایین

با دارو میاد پایین نگران نباش

برم من ۳.۵ قرص میخورم نگران نباش قرص بخور با دستور دکتر کنترل میشه

آره عزیزم برای من ۷بود
دکتر داخلی دارو داد خوردم اومد پایین نگران نباش
برای تو لب مرزه فقط

اره عزیزم من ۴ بود قرص داد دکتر بهم اکی شدم فقط حتما پیگیری کن و مرتب قرصتو بخور

من ۵.۶۷ بودم رفتم دکتر غدد دارم دارو میخورم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان کیمیا مامان کیمیا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نورِ خونــ✿⁠ــه مامان نورِ خونــ✿⁠ــه هفته شانزدهم بارداری
مامان دخترم وتودلیم🧿 مامان دخترم وتودلیم🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان امید روزهای سخت مامان امید روزهای سخت هفته بیست‌وپنجم بارداری