۹ پاسخ

من دومی رو 😁

منم دوتا پسر

من دوتا پسر دارم الان دوقلو پسر باردارم 😁

من سومی رو باردارم

منم دومی رو باردارم . ولی ان تی بهم گ۴ت دختر .انومالی پسر .

خوش ب حالتون ایشالا منم دومین پسر باشه رفیق هم میشن عالیه

دختر داییم

من عزیزم🫡🫡

من دومی حاملم

سوال های مرتبط