خانما پسرم سرما. خورده از چشش اب میاد چی بهش بدم

۴ پاسخ

کلاه بزار سرش توخونه اوکی میشه

هر ۱۲, ساعت سیتریزین برای آبریزش
شربت کوریزان بهترین صبح ظهر شب

بابا دارو برای بچه رو فقط دکتر باید تجویز کنه اینجا متخصص نیستن که خطرناکه هر دارویی میتونه حساسیت و مسمومیت ایجاد کنه

سیتریزین هر ۱۲ساعت ۱سیسی

سوال های مرتبط

مامان آیراد و مهراد مامان آیراد و مهراد ۱۷ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۵ ماهگی