شما دکترتون موقع ویزیت شکماتونم میبینه و چک میکنه؟ یا نیازی نیست ؟

۱۸ پاسخ

با متر سانت میزنه

نه دکتر من فقط سونو ‌و ازمایش چک میکنه هر سری هم وزن و فشار رو چک میکنه

دکتر من فقط فشار و وزن رو چک میکنه

فقط بار اخر دید
۲۸ هفته

دکتر من هم موقعیت رحم رو هم تپش های قلب منو همراه با نبضم هم فشارم رو هم وزنم رو بعدشم که خودش سونو می کنه

دکتر من هم موقعیت رحم رو هم تپش های قلب منو همراه با نبضم هم فشارم رو هم وزنم رو بعدشم که خودش سونو می کنه

اره از هفته ۱۸ مال من چک می کنه و میگه موقعیت رحم عالیه

دکتر من فقط سونو و آزمایش رو میبینه و دارو می‌نویسه ویتامین اینا
ن فشار ن چیزی خیلی نگرانم از این بابت ک هیچی رو چک نمیکنه

خودش چک می‌کنه و شکمو دست میزنه حتی
دستیارش صدا قلب رو می‌ذاره و فشار و وزن رو میگیره

برای من سانتم میزنه شکممو با متر 😂😂

وزن و فشار هم چک میکنه

واسه من منشیش صدا قلبشو چک میکنه و فشار اینامو میگیره
منشیش خودش پرستاره و تجربه داره

من میرم چک میکنه ضربان قلب رو

من هرسری سونو میشم مطب دکتر

بله میبینه

ن والا فقط فشار و وزن چک میکنل

برا من که تا حالا چک نکنه

نه نیازی نیست خب مهم سونو هاست

سوال های مرتبط

مامان پسرمو🩵دخترم🩷 مامان پسرمو🩵دخترم🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نگین و تودلی مامان نگین و تودلی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان حــســام👶🏻💙 مامان حــســام👶🏻💙 هفته سی‌ودوم بارداری