۳۰۰بود قبل عید الان ۵۰۰
قبل عید۳۲۰بعدعیدنرفتم هنوز
۷۰۰ ت
من بیمه تکمیلی دارم رایگانه
۶۰۰ تومن
بعد عید ویزیت دکتر من شده ۶۵۰ تومن
۴۴۰تومن با بیمه تامین
برا بیمه سلامت هم ۶۰۰میگیره
۵۰۰ تومن برا ویزیت و سونوگرافی که میکنه
امسال با بیمه تأمین اجتماعی 373 متخصص زنان
۳۵۰با بیمه تامین اجتماعی
قبل عید۳۸۵
بعدعید۶۰۰
۳۷۰ تومن. اگه جواب سونو ببرم هم ویزیت نمیگیرن.
500میدم
من دکترم 235میگرفت بعد از مدتی کرد 240 یعنی 5هزار تومن بیشتر شده بود خدا خیرش بده واقعا خیلی به فکر جیب مردمه خرجای اضافی و آزمایش های الکی هم نمیفرسته اصن فقط اونایی که واجبه رو میفرسته ولی توی سال جدید نرفتم ببینم چقد شده مطمعنم خیلی زیاد نشده
بعدسالدشده ۵۰۰
۷۰۰تومن
۵۰۰ میدم
۳۵۰بود قبل عید الان شده ۵۰۰
بینه قبول نمیکنه
من از سال جدید نرفتم
تا پارسال که ۳۷۰ بود
۵۰۰
سونوگرافی هم جدیدن جدا پولشو میگیرن🫠
قبل عید ۳۸۰بعد عید ۵۵۰
سونو و ویزیت با هم 1950
۷۰۰عزیزم قبلا ۳۵۰ بود بعدعید گرون کرد
۵۰۰ تو
امسال شده ۵۰۰
من قبل عید۳۸۰دادم ولی وقتی انلاین باهاش ویزیت میشم۴۸۰
برای من که با بیمه تامین اجتماعی ۴۹۰
قبلی عید 400
بعد عید 600
بعد عید گرون کرده شده ۵۰۰
دکتر من قبل عید ۴۰۰ بود سال جدید شده ۶۰۰
تکمیلی هستم
۵۰۰.
امسال ۳۷۰ با بیمه تامین
تا قبل عید ۴۰۰بود امروز نوبت دارم برم ببینم اضاف شده یانه🤣🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.