خانما یه سوال وقتی میرید پیش دکترتون هزینه ویزیت چقدر میدین؟؟؟؟

۳۴ پاسخ

۳۰۰بود قبل عید الان ۵۰۰

قبل عید۳۲۰بعدعیدنرفتم هنوز

۷۰۰ ت

من بیمه تکمیلی دارم رایگانه

۶۰۰ تومن

بعد عید ویزیت دکتر من شده ۶۵۰ تومن

۴۴۰تومن با بیمه تامین
برا بیمه سلامت هم ۶۰۰میگیره

۵۰۰ تومن برا ویزیت و سونوگرافی که میکنه

امسال با بیمه تأمین اجتماعی 373 متخصص زنان

۳۵۰با بیمه تامین اجتماعی

قبل عید۳۸۵
بعدعید۶۰۰

۳۷۰ تومن. اگه جواب سونو ببرم هم ویزیت نمیگیرن.

500میدم

من دکترم 235میگرفت بعد از مدتی کرد 240 یعنی 5هزار تومن بیشتر شده بود خدا خیرش بده واقعا خیلی به فکر جیب مردمه خرجای اضافی و آزمایش های الکی هم نمیفرسته اصن فقط اونایی که واجبه رو میفرسته ولی توی سال جدید نرفتم ببینم چقد شده مطمعنم خیلی زیاد نشده

بعدسالدشده ۵۰۰

۷۰۰تومن

۵۰۰ میدم

۳۵۰بود قبل عید الان شده ۵۰۰
بینه قبول نمیکنه

من از سال جدید نرفتم
تا پارسال که ۳۷۰ بود

۵۰۰
سونوگرافی هم جدیدن جدا پولشو میگیرن🫠

قبل عید ۳۸۰بعد عید ۵۵۰

سونو و ویزیت با هم 1950

۷۰۰عزیزم قبلا ۳۵۰ بود بعدعید گرون کرد

۵۰۰ تو

امسال شده ۵۰۰

من قبل عید۳۸۰دادم ولی وقتی انلاین باهاش ویزیت میشم۴۸۰

برای من که با بیمه تامین اجتماعی ۴۹۰

قبلی عید 400
بعد عید 600

بعد عید گرون کرده شده ۵۰۰

دکتر من قبل عید ۴۰۰ بود سال جدید شده ۶۰۰

تکمیلی هستم

۵۰۰.

امسال ۳۷۰ با بیمه تامین

تا قبل عید ۴۰۰بود امروز نوبت دارم برم ببینم اضاف شده یانه🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان گل پسر🩵🤰🏻 مامان گل پسر🩵🤰🏻 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان شازده پسر 😍 مامان شازده پسر 😍 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامان گل دخترا مامان مامان گل دخترا ۳ ماهگی