خانما میرین مطب دکترتون ویزیت چقد میدین؟

#بارداری#زایمان#نینی

۲۶ پاسخ

۷۰۰ تومن عزیزم

۳۰۰ بود آزاد بعد عید کرد ۵۰۰

۵۰۰تومن

۶۸۰
بالاترین نرخ
تا الان😕
شما خودت کجا میری چقد میگیره؟

قبل عید ۲۶۳ بود، الان شده ۳۷۰

500 با بیمه

تومن۶۰۰

ولی قبل عیذ۲۳۰بابیمه

امسال هنوز نرفتم

۵۰۰‌‌‌‌

سال جدید۶۰۰ شده

۳۰۰قبل عید الان فک کنم ۴۰۰

۶۵۰ تومن

دكتر زنان عزيزم؟ دكتر من ٣٠٠ميگيره فك كنم خيلي منصفه همه بالا گفتن

با بیمه370

۶۰۰

۳۸۰ تومان

تا قبل از عيد ٤٠٠

۳۸۵ میدم

۵۴۰تومن

الان دیگه فکر نکنم زیر ۴۵۰ باشه

من چند روز پیش خرم آباد رفتم 500 آزاد
حالا تهران ک میرم اصلا نمی پرسه بیمه یا آزاد 380 میگیره

600 تومن

۵۰۰ با بیمه
۶۰۰ بدون بیمه

۵۰۰با بیمه ۴۲۰

۵۰۰ تومان

سوال های مرتبط

مامان حــســام👶🏻💙 مامان حــســام👶🏻💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نی‌نی ها🩷🩵 مامان نی‌نی ها🩷🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری