۶۰۰ شده
۶۰۰🙄
۳۳۰ بود شده ۵۰۰
والا از من ۶۰۰ گرفت فقط ویزیت
۶۰۰🫠
متخصص۵۰۰با تامین۴۱۲
۶۰۰ گرفت والا.قبلش ۳۸۰ بود
۹۰۰بود..سال جدید شده ۱۵۰۰😐
۳۸۰ با بیمه
پونصد شده
با بیمه ۴۰۰
700 😐
ویزیت و سونو ۱۴۵۰ بود
الان ۳۲۰۰
هر جلسه هم حتما سونو میکنه حتی اگه دو روز قبل بیرون سونو شده باشی
۳۵۰ بود شده ۵۰۰
۶۰۰🙂
زنان نرفتم هنوز اما دکتر غددم 700
متخصص ۶۰۰
۳۶۰ بود شد ۵۰۰
230بوده شده370😐☹️
۵۰۰ ده قبلا۳۲۰بود
۴۰۰ بود ۵۰۰ شد
آزاد ۵۰۰
چرا متغیره؟مگه همه جا یکی نیست؟
۳۵۰
۵۰۰
۵۰۰
۵۰۰.
مامایی میرفتم از ۱۶۰ شده ۲۴۹ ، متخصص هنوز نرفتم
۲۴۰ شده ۳۸۰
هنوز نرفتم
۶۵۰
با بیمه ۳۷۰
من هنوز نرفتم پیشش
۵۰۰ شده
۳۰۰ بود شده ۴۰۰
۴۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.