دوستان تو سال جدید ویزیت دکترتون چقدر شده؟

۳۵ پاسخ

۶۰۰ شده

۶۰۰🙄

۳۳۰ بود شده ۵۰۰

والا از من ۶۰۰ گرفت فقط ویزیت

۶۰۰🫠

متخصص۵۰۰با تامین۴۱۲

۶۰۰ گرفت والا.قبلش ۳۸۰ بود

۹۰۰بود..سال جدید شده ۱۵۰۰😐

۳۸۰ با بیمه

پونصد شده

با بیمه ۴۰۰

700 😐

ویزیت و سونو ۱۴۵۰ بود
الان ۳۲۰۰
هر جلسه هم حتما سونو میکنه حتی اگه دو روز قبل بیرون سونو شده باشی

۳۵۰ بود شده ۵۰۰

۶۰۰🙂

زنان نرفتم هنوز اما دکتر غددم 700

متخصص ۶۰۰

۳۶۰ بود شد ۵۰۰

230بوده شده370😐☹️

۵۰۰ ده قبلا۳۲۰بود

۴۰۰ بود ۵۰۰ شد

آزاد ۵۰۰

چرا متغیره؟مگه همه جا یکی نیست؟

۳۵۰
۵۰۰

۵۰۰

۵۰۰.

مامایی میرفتم از ۱۶۰ شده ۲۴۹ ، متخصص هنوز نرفتم

۲۴۰ شده ۳۸۰

هنوز نرفتم

۶۵۰

با بیمه ۳۷۰

من هنوز نرفتم پیشش

۵۰۰ شده

۳۰۰ بود شده ۴۰۰

۴۰۰

سوال های مرتبط

مامان رُزا و رَستا مامان رُزا و رَستا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان گل پسر🩵🤰🏻 مامان گل پسر🩵🤰🏻 هفته بیست‌وهفتم بارداری