من رفتم شده بود۳۸۵۰
من دیروز زنگ زدم آزاد گفت ۱۳۰۰ تقریبا
آره گرون شده من قبل عید پرسیدم ۱۹۰۰ دیروز که رفتم شد ۲۹۰۰
سونو داپلر هم داشتم که گفت ۳۸۰۰
من يا بيمه تامين رفتم ١٩٠٠ شد
من دیروز انجام دادم ۱۲۰۰شد
من بعد عیدی رفتم ۳ملیون۱۰۰شد
تو تاپیکام هست جواب دادن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.