قبل سال بود برامن ۲۷۰۰
مامانا بنظرتون سونو رشد چقدر امسال؟
تکمیلی نداشتید؟
واسه من سونو ۶۰۰ شد. آزمایش ۳۲۰۰
منم ۳/۶۰۰ دادم
والا تعرفه اینا کلا ۶۰۰_۷۰۰ بیشتر نیست. بیمه هم میذاری مدارکو همینقد میدن بهت. الکی گرون میگیرن
واییی چقد گرون شدهههه.
من برج ۱۲ قبل عید رفتم ۲۳۰۰.
خدا بخیر کنه
سلام خدا لعنتسون کنه تو سال جدید تعرفه رو گرون کردن منم ۵ فروردین رفتم صبحش ۱۳۰۰ خواهرزادم رفته بود من غروبش رفتم گفت تازه نرخا ب روز شده ۳۵۰۰
من ۲۱۰۰ داده بودم . شاید امسال نرخا رفته بالا
من ۴ و نیم دادم
البته خود دکتر سونو کرد
اینم بگم۱۷اسفند این قیمت بود
من با بیمه تکمیلی رایگان شد
واسه من آنومالی و طول دهانه رحم ۳۸۰۰گرفت
۱۵۰۰با بیمه سلامت
اونور سال ۲ و خورده ای بود الان گرون شده خب😕
خدا لعنتشون کنه
😐😐😐😐😐موقعه من رفتم ۱۵۰۰اینا بود فک کنم
من چهار فروردین رفتم ۵۷۰۰
وا چقدر زیاد از من یک تومن شد
از من ۲۸۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.