سلام الان کسی میدونه سنو آنومالی چند شده

۱۹ پاسخ

۲۸۰۰
بستگی به تخصص پزشک مربوطه هم داره

من پریروز رفتم 2090

دیروز رفتم با بیمه تامین اجتماعی ساده ۱۸۰۰

من دیروز رفتم ۱۸۰۰

۲۸۰۰

من ۱۶۰۰ دادم

سلام عزیزم منم کرمانی ام شما کجا میخواین انجام بدین؟

۲۵۰۰ دیروز انجام دادم چون هم انومالی هم داخلی برا اندازه طول سرویکس😊

من ازاد لاهیجان رفتم شد ۴

من دیروز رفتم۱۲۸۰ ثونوش ۱۴۸۰ آزمایشش

زمانی ک من رفتم دو تومن

من یکشنبه رفتم ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان

من سه روز پیش یک و نهصد دادم
چرا انقدر متفاوته عددا

من دو روز پیش دادم ۲۴۰۰

من سونو انومالی و بررسی کالر واپلر شد ۳۸۰۰ دو روز پیش رفتم آزاد تهران

من بهمن رفتم۳۶۰۰شد آزاد

من حدود ۲۷ بهمن رفتم بدون بیمه یک میلیون و صد بود

من ۳ هفته پیش رفتم ۱۵۰۰

سلام من ۱۸ هفته رفتم شد۳میلیون ۶۰ هزارتومن

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان رژان مامان رژان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان منتظر مامان منتظر هفته بیست‌وچهارم بارداری