خانما سنو انومالی از آنتی گرون تره؟

۱۱ پاسخ

من امروز رفتم عزیزم انومالی بیمه تکمیلی داشتم تامین اجتماعی هم داشتم شد 1تومن

اره عزیزم چون انومالی جرئیات بیشتری رو بررسی میکنه

بخدا اینا همه تعرفه مصوب دارن بسته به انصاف ها داره ۲۲۰۰ مصوبشه

عزیزم کی میری سونو

آره گلم

برامن ک دوتاش شد 1تومن فرقی نداشت

با بیمه دوتاشو به من گفت ۱۸۰۰

اره عزیزم گرون تره

خاطری دوقلو هستیم پول دوتا میگیرن

من رفتم شد ۴،۵۴۰،۰۰۰تومن

اره

سوال های مرتبط

مامان حسین 🩵 مامان حسین 🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان معجزه خدا❤️ مامان معجزه خدا❤️ هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان اقا حسن♡ مامان اقا حسن♡ هفته سی‌وسوم بارداری