من امروز رفتم عزیزم انومالی بیمه تکمیلی داشتم تامین اجتماعی هم داشتم شد 1تومن
اره عزیزم چون انومالی جرئیات بیشتری رو بررسی میکنه
بخدا اینا همه تعرفه مصوب دارن بسته به انصاف ها داره ۲۲۰۰ مصوبشه
عزیزم کی میری سونو
آره گلم
برامن ک دوتاش شد 1تومن فرقی نداشت
با بیمه دوتاشو به من گفت ۱۸۰۰
اره عزیزم گرون تره
خاطری دوقلو هستیم پول دوتا میگیرن
من رفتم شد ۴،۵۴۰،۰۰۰تومن
اره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.