سلام خانما معمولا سنوگرافی ان تی گرون تره یا انومالی

۱۰ پاسخ

آنومالی

ان تی ۶ دادم پس آنومالی گرون باشه چند 😐😐

سلام عزیزم. من پرسیدم سونو انتی و انومالی هر کدوم ۵۲۰۰

من ان تی با ازمایشش شد ۳۴۰۰ انومالی فقط سونو شد ۶

سونوی انتی من ۷ تومن دادم ، آنومالی هنوز نوبتم نشده🤦🏻‍♀️

من انومالی دادم ۱۶۰۰ اینا انتی فقط سونو دادم ۲۳۰۰ ازمایشش هم ۱۱۰۰

انومالی

انومالی با طول سرویکس برا من شد ۳۴۰۰

وگرنه ان تی با ازمایش همون قیمت آنپمالی درمیاد

انومالی اگع فقط سونو بخای حساب کنی

سوال های مرتبط

مامان فاطمه 🩷🩷🩷 مامان فاطمه 🩷🩷🩷 هفته هجدهم بارداری