مامانا شما از سنو آنتی تا انومالی دیگه سنو ندادین

۶ پاسخ

دقیقا منم تحملم تموم شده، یا پس فردا ک بشم ۱۵ هفته کامل برم

من نه . انتی دادم صبر میکنم تاانومالی ان شاء الله

نه

نه سونوی زیادی هم ضرر داره

من ۱۵هفته برا جنسیت سونو دادم فقط

نه.

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دوقلوهای بامزه مامان دوقلوهای بامزه هفته سی‌ام بارداری