خانوما شما چند ماه یه بار میرید پیش دکترتون؟

۱۴ پاسخ

هروقت لازم باشه
مثلا سونو یا ازمایش یا مشکلی داشته باشم

هفته ای یه یار 🤣🤣🤣 میرم پیشش سونو میکنم. ذوووق کرده برمیگردم❤️🤣

ماهی یکبار

ماهی یکبار میرفتم از الان فکر کنم هر دوهفته باید برم

2هفته یکبار

۳ هفته یه بار

ماهی یکبار

برا من خودش تاریخ میده آخرین بار ک رفتم گف ۳ هفته دیگه بیا

تاریخ مشخص میکنه هر سری

خودش تاریخ میده که کی برم

هر ماه

از الان کرده ۳ هفته یکبار

ماهی یکبار

هر دو هفته یکبار

سوال های مرتبط

مامان حــســام👶🏻💙 مامان حــســام👶🏻💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مامان گل دخترا مامان مامان گل دخترا ۳ ماهگی