خانما شما ماهی چندبار دکترتون میرید؟

۱۰ پاسخ

ماهی یه بار

ماهی یه بار کافیه برای ضربان قلب نی نی بهداشتم میتونی بری

من که ماهی یبار

قبلا ماهی یه بار حالا گفته دو هفته یه بار برم

من الان که ۳۴ هفته هستم هر دو هفته یک بار میرم ولی قبلش هر سه چهار هفته یک بار

در حال حاضر هر دو هفته یکبار قبلا ماه یکبار

هر ۳ هفته که میگذره میرفتم

فعلا هر چهار هفته یک بار عزیزم

ماهی یبار میرم

من که دکتر نگرفتم خدارو شکر تاهلا

سوال های مرتبط

مامان شازده پسر 😍 مامان شازده پسر 😍 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان BABY 👶💙 مامان BABY 👶💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان حــســام👶🏻💙 مامان حــســام👶🏻💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان میران مامان میران هفته سی‌وچهارم بارداری