۷ پاسخ

راه برو کمی فعالیت کن

سلام عزیزم من چند روزیه زیر دلم کمر دردم کم ولی هرروز میخواستم ببینم توهم اینجوری بودی؟

میاد جوش نزن
سزارین هستی یا طبیعی

منم خسته شدم ولی وقتیم فکر میکنم با سختیه بچه داری و بی خوابی باز میگم بزا به موقع بیاد بهتره

اگر سزارین میشی 38 هفته و 5 در میارن بچرو چون 9 ماه تموم میشه میری تو 10

سوال منم هس 😑🤣

چند هفته ای

سوال های مرتبط

مامان پناه🫀🦋 مامان پناه🫀🦋 ۱۰ ماهگی
مامان آیهان و امیرعلی مامان آیهان و امیرعلی ۷ ماهگی
مامان ماهلین🌝🩷 مامان ماهلین🌝🩷 ۹ ماهگی
مامان علیرضا مامان علیرضا ۱۲ ماهگی
مامان گل پسرام 🩵 مامان گل پسرام 🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۱۲ ماهگی