پس چرا نمیاد این بچه🫠

۶ پاسخ

هووف فک کنم حاملگی شده یازده ماه 😁

کی بشه خدایا منم این ۳۸ هفته رو ببینم

هروقت من زاییدم تو هم میزایی 😶‍🌫️

وقتی بدنیا میاد دلتون تنگ میشه بخدا😂😂

دستتون رو سرما زود برسیم بهتون

طبیعی هستی؟

سوال های مرتبط

مامان زینب مامان زینب ۲ ماهگی
مامان آیدا مامان آیدا ۱۰ ماهگی
مامان آیهان و امیرعلی مامان آیهان و امیرعلی ۷ ماهگی
مامان حسام و تیام مامان حسام و تیام ۲ ماهگی
مامان اِل آی مامان اِل آی ۱ ماهگی
مامان شاهان وشهرزاد👶 مامان شاهان وشهرزاد👶 ۵ ماهگی