چرا این بچه بدنیا نمیاد🫠

۴ پاسخ

پیاده روی برو

امروز کلا هر چی پیام برام اومده درباره این بوده ک همه با بچه درگیرن ک بدنیا بیاد😂😂😂😂خدا ب همتون قوت بده انشالله هر چه زودتر صحیح و سالم نی نی تونو بغل بگیرید 😍

میاد نگران نباش من بیشتر از تو منتظرم بیاد ولی هنوز جا خوش کرده😂🤲🏻

چون دست من وتو نیست عزیزم هروقت خدا بخواد بارتو زمین میزاره

سوال های مرتبط

مامان پناه🫀🦋 مامان پناه🫀🦋 ۱۰ ماهگی
مامان مامان هدیه خدا مامان مامان هدیه خدا ۱۳ ماهگی
مامان اِل آی مامان اِل آی ۱ ماهگی
مامان امیررضا🐣💙 مامان امیررضا🐣💙 ۲ ماهگی
مامان سونیا💗🦋 مامان سونیا💗🦋 ۱۴ ماهگی