چرا بچم بدنیا نمیاد و گهواره هم بچمو یک روزه ثبت کرده

۴ پاسخ

من انقباض دارم برام دعا کن💔

سنگین ورزش من پله بالا پایین برو دوش آب گرم زیاد بگیر رابطه داشته باش
معاینه تحریکی هم بشی که راحت میشی سریع میاد

انشاالله که میاد بسلامتی

دیگه زیادی موندی توی گهواره خودش داره تو رو دک میکنه 😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان زینب مامان زینب ۲ ماهگی
مامان مامان هدیه خدا مامان مامان هدیه خدا ۱۳ ماهگی