من انجام دادم
دکتر دخترهام لازم ندونستن
منم انجام ندادم
من که پسرمو نبردم
من دکتر بهم گفت رشد پسرم خوبه لازم نیست
من بردم فقط خون داد میخام ببینم اهن و .. در چه حده،، چون ادرار رو اصلا همکاری نکرد واس همون گذاشتم بمونه یکم بزرگتر شه معنی جیش کردن رو بفهمه بعد ببرم
اجباری نیست
اگه رشد بچتون خوبه
دکتر دخترم گف نیاز نیس منم نبردم فلن ولی شاید ببرم
نه اصلا این ریسک نکن منم همین فکر میکردم با این رشدش خوب بود بازم ازمایش دادم حتما انجام بده.
خیالت راحت میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.