بزرگ بگیر سرشیشه صفر بگیر.اونجوری فقط سر شیشه عوض میکنی بزرگ البته سایز متوسط منظورمه
منک ۱۲۵ میل گرفتم بزرگا برا نوزاد نمیشه قشنگ نیس
کوچیک بگیر کارت راحت تره از کجا میدونی اصلا شیر خشک بخوره جاریه من بچش شیر خشکی بود ۱۲۵ گرفته بود اونت خیلی هم راضی
۲۶۰ بگیر تا دوسالگی خوبه
فقط میخوای سریشو عوض کنی
آره ۲سایز بهتره
من دکتر براون گرفتم ،۱۵۰میل و ۲۷۰میل
من هنوز نخریدم ولی بنظرم یه کوچیک و یع بزرگ لازمه
من یه ۱۲۵ میل گرفتم یه ۲۶۰ میل
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.