۲۲ پاسخ

من هرماه میگیرم براش

اره من سعی میکنم حتی ساده هم شده بگیرم

زیاد سخت نگیر عزیزم میوه همیشه هست توخونه یا پفیلا تخمه شکلات هرچی که دستت میاد باهاش عدد ماهشو بنویس روی پارچه ای ملافه ای چیزی بچه رو بزار بغلش عکس بگیر من هرماه اینکارو میکنم

نه منم نگرفتم هر ماه😂

من حوصله و عصاب این کارارو ندارم😂

من نصف و نیمه گرفتم🤣

بله هرماه عکس و فیلم میگیرم
اتلیه هم ۳بار رفته ۱بارم اگه خدابخواد ۱ اردیبهشت میخواد بره

خداروشکر تا الان همرو گرفتم فقط یک ماهگی رو نتونستم بگیرم...اتفاقا امشبم عکسای هشت ماهگیشو گرفتم،البته با یکم تاخیر☺️

من فقط پنج ماهگی نگرفتم هنوز دارم حرص میخورم و عذاب وجدان دارم😥

من هر ماه خودم تم میچینم عکس میگیرم ، واسه ۲۰ روزگی ، یلدا و نوروز هم بردم آتلیه

منم همینطور؛ والا با دوقلو وقت واسه این کارا نمیمونه

والا منم خیلی کم میگیرم حووصله ندارم

اره هر ماه میگیرم اما خودم با گوشی
عکس تکی و خانوادگی با پسرمم زیاد دارم
اگر بتونم شش ماهگی دلم میخاد ببرمش اتلیه

چطثر نکرفتی یادگاری میمونه حیفه بگیر اگ اهلشی

من هر ماه برای ماهگرداش میبرم اتلیه ولی عکس خانوادگی نداره میخوام یکسالگی عکس سه تایی بگیریم از اتلیه

من هرماه میگیرم تو خون قشنگ یه تم میچینم میگیرم مناسبتا هم بردم اتلیه یه باریلدا یه بار نورور

من هرماه میگیرم میخوام بعدش چاپ کنم تا البوم درست کنم

منم همرو گرفتم بجز پنج ماهگی

من دوماهی یکبار دوتا عکس میگیرم😂یه عکس دوتایی هم باهم داریم

آره من پنج ماه گرفتم ۱ ماهگی ۲ ماهگی خودم گرفتم ۳ ماهگی ۴ماهگی ۵ ماهگی بردم اتلیه

منم نگرفتم هیچی😔

من هرماه میبرمش اتلیه

اره من هر ماه براش ماهگرد میگرم


اشکال نداره گلی مگه باید حتما بگری ماهگرد ☹️

سوال های مرتبط

مامان پارلا و تودلی💕🧸 مامان پارلا و تودلی💕🧸 هفته یازدهم بارداری